ضد فتنه
 
ظهور را باید ما محقق سازیم

  

شتر در خواب بیند حمله دانه!!!!!!!!!

 گهی ور ور کند...   مصراع دوم را خودتا ن بنویسید؟         

 

در قسمت نظرات مصراع دوم را درج نمایید



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

بابا این دیگه کیه؟

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:بابا این دیگه کیه؟, توسط مصطفی

 

قبل از انتخاب شدن - بعد از انتخاب شدن

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:قبل از انتخاب شدن - بعد از انتخاب شدن, توسط مصطفی

 

 

آخرش که چی؟!!

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:آخرش که چی؟!!, توسط مصطفی

 

گذشته آینه بغل آینده

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:گذشته آینه بغل آینده , توسط مصطفی

 

توجه!!! توجه!!!

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:توجه!!! توجه!!! اگه همه انجام بدن اثر داره, توسط مصطفی

 

اگر خودکارتون فقط به اندازه نوشتن یک جمله

جوهر داشت،چه جمله ای مینوشتید؟!

در بخش نظرات این پست جملتونو بنویسید

 



برچسب‌ها:

 

 

گزارش های دروغینی که به نوشیدن

جام زهر انجامید.

 

 

 

 موضوع پذیرش قطعنامه 598 موضوعی است همیشه تداعی کننده «نوشیدن جام زهر امام خمینی(ره)» بوده؛ چرا امام راحل این تعبیر را کردند؟
بیست و پنج سال از پایان جنگ می‌گذرد، حق مردم است که بدانند چرا حضرت امام خمینی (ره) از پذیرش قطعنامه 598 به عنوان سرکشیدن جام زهر تعبیر کردند، چون جام زهر اثر کشنده دارد و طبعاً توقعی نیست که انسان عاقل با اختیار خودش و داوطلبانه جام زهر را سربکشد مگر اینکه آن فرد را مجبور به سرکشیدن جام زهر کنند، که همین طور هم بوده است؛ یعنی علی‌رغم اینکه بعضی از مسئولان آن زمان سعی کردند به مردم این گونه القاء کنند که امام راحل داوطلبانه و با اختیارخودشان قطعنامه را پذیرفتند، واقعیت خلاف این است و بعضی از مسئولان شرایط را به گونه‌ای فراهم کردند که امام خمینی (ره) مجبور به پذیرش قطعنامه شوند

نتیجه آن هم این بود که پایان عمر امام خمینی (ره) را به جلو انداخت و تسریع کرد کما اینکه بعد از آتش بس می‌بینیم که حضرت امام (ره) از شدت ناراحتی سخنرانی‌های عمومی را در بین مردم قطع می‌کنند. بعد از مدتی ایشان تنها خانواده‌های شهداء را به دیدار می‌پذیرفتند و با تکان دادن دست‌شان ابراز احساسات می‌کنند.

چرا که قطعنامه 598 عمدتاً به نفع عراق و به ضرر جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده بود و همان طور که برخی از مسئولان مملکتی وقت به صدور قطعنامه به شورای امنیت سازمان ملل اعتراض می‌کنند، که این قطعنامه بدون مشورت با جمهوری اسلامی تنظیم شده است و ما نمی‌توانیم آن را بپذیریم اما عراق قطعنامه را پذیرفت چراکه به نفع‌اش بود.

* چرا قطعنامه‌ای که به ضرر جمهوری اسلامی ایران بود، پذیرفته شد؟

امام خمینی(ره) همواره در پی جنگ یک خط مستقیم را دنبال می‌کردند و بارها به مردم و مسئولان کشور اعلام کردند تا وقتی که این متجاوزی که به کشور ما تجاوز کرده تنبیه نشود و خسارات وارده را جبران نکند ما دست از دفاع برنمی‌داریم؛ اینها محورهای کلیدی بود که امام(ره) بارها به آن اشاره کردند یعنی تنبیه متجاوز، عقب‌راندن او از سرزمین‌های خودمان و اخذ غرامت از دشمن بود. 

ایشان بارها اشاره کردند که باید حزب بعث و صدام را ساقط کنیم تا مردم مسلمان عراق از شر این حزب جنایتکار راحت شوند. این استراتژی بود که امام(ره) در طول جنگ در پیش گرفتند و همواره اعلام می‌کردند که جنگ مسئله اصلی کشور بوده و باید در رأس امور قرار گیرد؛ اما متأسفانه علی‌رغم این تأکیدات امام خمینی(ره)، بعضی از مسئولان کشوری گوششان به حرف‌های امام (ره) بدهکار نبود و درست خلاف حرف‌های ایشان عمل می‌کردند یعنی به جای اینکه جنگ در رأس امور کشور قرار گیرد آنها جنگ را به صورت یک اولویت فرعی در آوردند.
* نمونه هایی از این کوتاهی مسئولان وقت در اجرای اوامر امام(ره) چه بود؟
به عنوان یک سند، محسن رضایی که در آن زمان فرمانده سپاه پاسداران بود در چندین سخنرانی اشاره کرده است، در طی هشت سال جنگ حدود 180 میلیارد دلار نفت به فروش رساندیم اما از این مقدار حدود 20 میلیارد دلار آن فقط به جنگ اختصاص پیدا کرد؛ یعنی اینکه مسئولان آن زمان کشور فقط 12 درصد از امکانات کشور را به جنگ اختصاص می‌دادند و حدود 88 درصد آن صرف کارهای دیگر می‌شد.
آقای هاشمی رفسنجانی به طور مشخص در جنگ این عقیده را داشت که ما باید سعی کنیم یک منطقه مشخصی از کشور عراق را تصرف کنیم و بعد با اتکا به آن منطقه تصرف شده با دولت عراق و صدام پشت میز مذاکره بنشینیم. این سیاست و راهبردی بود که حضرت امام(ره) به شدت با آن مخالف بودند و مذاکره با حزب بعث را قبول نداشتند و آن ها را صلح‌طلب نمی‌دانستند، ادعاهای صلح‌طلبی حزب بعث و صدام را دروغ می دانستند که در حقیقت همین طور بود. 

جناب هاشمی رفسنجانی در سال‌های بعد طی مصاحبه‌هایی اعتراف می‌کنند که تصور مذاکره با حزب بعث درست نبود؛ امام خمینی(ره) به این مسئله اعتقاد داشتند، اما ما به این مسئله رسیده بودیم که مذاکره با حزب بعث درست است. 

اگر آقای هاشمی تحلیل امام(ره) را قبول داشت پس چرا در عرصه عمل و در پشت صحنه خلاف این تحلیل را عمل می‌کرد؟ چرا استراتژی امام(ره) را عمل نکرد؟

آقای هاشمی رفسنجانی در جای دیگر می‌گوید که من در طی جنگ سیاستی را در پیش گرفته بودم که مورد تأیید امام نبود اما ایشان مخالفتی هم با آن نمی‌کردند. این یک اعتراف مهمی است و باید مردم به آن دقت کنند یعنی فرمانده جنگ و رئیس مجلس شورای اسلامی کشور، کسی که تمام تصمیم‌گیری‌های عمده جنگ را برعهده داشت، برخلاف شیوه، دستورات و راهبرد امام(ره)، شیوه‌ای را در دستورکار قرار ‌داد که خودش اعتراف ‌کرد امام با این شیوه موافق نبوده است.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:گزارش های دروغینی که به نوشیدن جام زهر انجامید, توسط مصطفی

 

به نظر شما کدام یک از این افراد تو

کابینه ی آقای روحانی جا دارن؟

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:به نظر شما کدام یک از این افراد تو کابینه ی آقای روحانی جا دارن؟, توسط مصطفی

 

یک بام و دو هوا!

 

هر جوری که به نفعتونه حرف میزنید دیگه اون جوری که به

نفع کشور و اسلامه که حرف نمیزنید



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:یک بام و دو هوا!, توسط مصطفی

 

شریک دزد یا رفیق قافله؟

 

 

رفیق قافله نیستند…!

دکتر روحانی اگرچه هوشمندتر از آن است که در چنبره فریب اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ گرفتار شود و به عنوان عضو چندین و چند ساله شورای عالی امنیت ملی با نشان اعتماد نمایندگی رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند از هویت واقعی و افشا شده جماعت فتنه‌گر بی‌خبر باشد ولی شواهدی در دست است که از طراحی یک پروژه وارونه برای تخریب و نهایتا ناکامی ایشان در مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته است حکایت می‌کند. این پروژه که مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه با پوشش بازگشت به سال ۸۴ از آن یاد می‌کنند، شامل دو بخش به هم چسبیده «ورود» و «تخریب» است. بخوانید؛

 

این روزها، در آستانه انتقال دولت دهم به یازدهم، مجموعه مشترکی از دست‌اندرکاران دولت‌های سازندگی و اصلاحات و مخصوصا اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸، عملیات روانی پرحجم و گسترده‌ای را برای انکار خدمات برجسته و کم‌نظیر- و در پاره‌ای از موارد بی‌نظیر- دولت کنونی سازمان داده و در این شیپور فریب می‌دمند که انگار قرار است «ویرانه»ای از دولت دهم به دولت یازدهم تحویل داده شود! این در حالی است که دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد اگرچه طی ۲ سال اخیر به علت نفوذ حلقه انحرافی در آن، از بستر قبلی خود زاویه گرفته است ولی تمامی شواهد موجود حاکی از آن است که دولت ایشان در خدمت‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی کشور نه فقط نقش برجسته‌تری از همه دولت‌های پیشین داشته است، بلکه خدمات دولت‌های نهم و دهم در طول تاریخ دولت‌ها، از مشروطه تاکنون بی‌نظیر بوده است. همین ویژگی منحصر به‌فرد، دولت احمدی‌نژاد را در کانون توجه و حمایت گسترده و بی‌دریغ توده‌های عظیم مردم و شخصیت‌های دلسوز و دلداده به اصول و مبانی اسلام و انقلاب جای داده بود. این حرکت پرشتاب اما، در سال‌های پایانی دولت ایشان با نفوذ حلقه انحرافی و اقدامات تخریبی آن، نه فقط از شتاب افتاد بلکه در پاره‌ای از موارد به قهقرا کشیده شد و دقیقا از همین نقطه به بعد، حمایت‌های پیشین را در مقیاس وسیعی از دست داد و با اعتراض‌ها و انتقادهای فراوانی از سوی حامیان قبلی خود روبرو شد.

 

گفتنی است که علاوه بر دشمنان بیرونی، دو گروه مشخص نیز در داخل کشور از بیان واقعیت یاد شده به شدت پرهیز داشته و مخصوصا طی دو سال اخیر برای دور کردن خدمات برجسته و انبوه دولت احمدی‌نژاد از کانون توجه مردم تلاش کرده‌اند. اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ و حلقه‌انحرافی.

 

این دو گروه اگرچه اصرار داشته و دارند که با دو چهره و شناسنامه متفاوت معرفی شوند ولی با نگاهی دقیق‌تر می‌توان دید، دو روی یک سکه هستند و یا دستکم آن که هدف تعریف شده مشترکی را دنبال می‌کنند. نیم‌نگاهی به روزنامه‌های ایران، خورشید، شهروند، خبرگزاری جمهوری اسلامی- ایرنا- و ده‌ها سایت خبری و اینترنتی و شمار فراوان دیگری از نشریات اقماری که مستقیما تحت مدیریت حلقه انحرافی قرار داشته و با بودجه دولت اداره می‌شوند، بیندازید! آیا در خروجی آنها اثر چندانی از خدمات دولت پیدا می‌کنید؟! بیشترین صفحات این روزنامه‌ها و فضای‌مجازی سایت‌های یاد شده به حاشیه‌سازی، دروغ‌پردازی، دور کردن نیروهای ارزشی و انقلابی از احمدی‌نژاد، تحریف مبانی شناخته شده دینی، اصرار بر پایان دوره اسلامگرایی، تلاش برای جابه‌جایی باورهای اسلامی و انقلابی با آموزه‌های ارتجاعی و قرون وسطایی غرب و مخصوصا تبلیغات ناشیانه و غلوآمیز درباره لیدر حلقه انحرافی و… اختصاص یافته است. این حرکت زشت و پلشت را فقط با نیم‌نگاهی به روزنامه‌ها، سایت‌ها و اظهارنظرهای اعضای حلقه انحرافی به وضوح می‌توان دید. حرکت مرموزی که با دست‌اندازی غیرقانونی و گناه‌آلود حلقه انحرافی به کانون‌های قدرت و ثروت همراه بوده است. کمترین پی‌آمد اقدامات تخریبی این حلقه که هنوز به‌درستی معلوم نیست چرا از حمایت بی‌دریغ و همه‌جانبه دکتر احمدی‌نژاد برخوردار بوده و هنوز هم هست، پایین کشیدن رئیس جمهور کنونی از بلندای افتخارآفرینی در دولت نهم و سال‌های آغازین دولت دهم بوده است. آیا می‌توان احتمال داد که چرخه مورد اشاره به طور تصادفی به چرخش افتاده و خدمات فراوان دولت را تحت‌الشعاع قرار داده است؟! بعید به نظر می‌رسد!

 

حالا به سیاه‌نمایی ناجوانمردانه اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ علیه دولت احمدی‌نژاد که از شدت وضوح و فراوانی نیازی به توضیح ندارد، نگاه کنید، آیا، میان این سیاه‌نمایی‌ها و حرکت مرموز حلقه انحرافی، تفاوت چندانی می‌بینید؟! هر دو جریان، مقابله با اقدامات ارزشمند دولت احمدی‌نژاد را دنبال کرده‌‌اند. حلقه انحرافی با نفوذ و تغییر بستر حرکت دولت و اصحاب فتنه با سوار‌شدن بر موج انحراف.

 

و اما دولت آقای احمدی‌نژاد اگرچه در دو سال پایانی عمر خود از شتاب اولیه افتاده است ولی خدمات برجسته آن ماندگار است و غیرقابل انکار که بارها به آن پرداخته‌ایم و باز هم خواهیم پرداخت.

 

اکنون به پروژه وارونه‌ای که اصحاب فتنه و برخی از مدعیان اصلاحات برای دولت دکتر روحانی تدارک دیده‌اند و شواهد موجود از کلید خوردن زودهنگام آن حکایت می‌کند نزدیک می‌شویم. اصحاب فتنه، آقای روحانی را از خود نمی‌دانند و با توجه به مواضع اعلام شده ایشان که در بسیاری از موارد با مواضع رسما اعلام شده و شناخته شده آنان در تناقض است، موفقیت آقای روحانی را شکست دیگری برای مدعیان اصلاحات تلقی می‌کنند. اصحاب فتنه از یکسو اصرار دارند که افراد وابسته و نزدیک به خود را در دولت آینده جای دهند و از سوی دیگر، این توهم را القاء می‌کنند که دولت یازدهم فقط یک «ویرانه»! را از دولت دهم تحویل گرفته است. حالا تصور کنید اگر فتنه‌گرانی که احتمالا در دولت آقای روحانی به کار گرفته می‌شوند مانند ده‌سال حاکمیت خود بر دولت و مجلس در پی خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی آنها نباشند که بارها نشان داده‌اند نیستند، آیا این کم‌کاری و بر زمین نهادن امور حیاتی و ضروری کشور را به حساب ویرانه‌ای که تحویل گرفته‌اند نمی‌نویسند؟! و باز هم مانند گذشته به بهانه توسعه سیاسی، خدمت به مردم را وا نمی‌نهند؟!

 

آقای روحانی رئیس جمهور منتخب مردم است و انتخاب اعضای کابینه حق قانونی ایشان است ولی با شناختی که می‌دانیم از اصحاب فتنه دارند، نباید جانب احتیاط را از دست بدهند و کسانی را به همکاری در دولت خویش دعوت کنند که ننگ وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را بر پیشانی دارند، آنها رفیق قافله ایشان نیستند….



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 29 تير 1392برچسب:شریک دزد یا رفیق قافله؟, توسط مصطفی

 

 

چرا انقلاب‌های تونس، مصر، لیبی و یمن

نیمه‌کاره ماند؟

 

 

 آیا  این ارتباط قطع خواهد شد؟

این انقلاب ها چه چیزی کم دارند؟

 رهبری!!!

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:چرا انقلاب‌های تونس, مصر, لیبی و یمن نیمه‌کاره ماند؟, توسط مصطفی

 

جبهه پایداری برنامه‌های خود را به رئیس‌جمهور منتخب ارائه می‌دهد

 

 

 

کامران باقری ‌لنکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در شیراز، بیان داشت: حضورم در کابینه با توجه به نوع دیدگاهم کمکی به دولت نمی‌کند.

 

وی با بیان اینکه هرجا لازم باشد نقد و تذکر خود را بر مبنای اصلاح به دولت می‌دهیم، افزود: جبهه پایداری بزودی برنامه‌های خود را رسما به روحانی، رئیس جمهور منتخب ارائه می‌دهد.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه نگاه تحولی مردم به روحانی باعث شد رأی آورد، تصریح کرد: باید دولت جدید نگاه تحولی به برنامه‌ها داشته باشد، کابینه باید بر اساس شایستگی انتخاب شود و دولت نباید حالت شرکت سهامی داشته باشد.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:برنامه‌های خود را به رئیس‌جمهور منتخب ارائه می‌دهد, توسط مصطفی

 

سوژه‌های این شماره: روحانی، رضایی، خاتمی، حدادعادل، قالیباف،

احمدی‌نژاد، ضرغامی، الله‌کرم، امیر قطر و ... همراه با بازگشت

شکوهمند «علی مطهری» به دکتر سلام!

 

 

دکتر سلام قسمت سیزدهم

دانلود



برچسب‌ها:

 

 

 25 وزیر به رو حانی پیشنهاد شد

 

 

 

 

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، اسماعیل جلیلی، عضو جبهه عدالت و کارآمدی مجلس شورای اسلامی از ارائه لیست وزرای پیشنهادی این جبهه به رئیس جمهور منتخب خبر داد و گفت: جبهه عدالت و کارآمدی در راستای تعامل و کارایی بیشتر با دولت آینده، لیست پیشنهادی وزرا و معاونین رئیس‌جمهور را به حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب کشورمان تقدیم کرده است.

 

وی ادامه داد: این لیست 25 نفره است که شامل گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی تمام وزارتخانه‌ها و برخی معاونت‌های رئیس‌جمهور می شود.

 

عضو جبهه عدالت و کارآمدی مجلس خاطرنشان کرد: این لیست پیشنهادی پنجشنبه تقدیم رئیس‌جمهور منتخب کشورمان شده تا پس از ارزیابی و بررسی‌های وی، نظر نهایی در مورد این لیست اعلام شود.

 

جلیلی افزود: این افراد پس از بررسی‌های اعضای جبهه عدالت و کارآمدی انتخاب، و به رئیس جمهور منتخب پیشنهاد شده‌اند، بنابراین باید بررسی‌های ابتدایی در مورد این افراد توسط حجت الاسلام روحانی به نتیجه برسد، سپس اسامی این افراد منتشر شود.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 تير 1392برچسب: ۲۵ وزیر و معاون رئیس‌جمهور به روحانی پیشنهاد شد, توسط مصطفی

 

 

 

 

 

منبع: مشرق



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:یک بیو گرافی و کلی ماجرا, توسط مصطفی

 

اگر برهنگی تمدن است پس حیوانات از ما متمدن ترند!!!

(شهید دکتر مرتضی مطهری)

 

 

اگر مقصود از حجاب تنها پوشانیدن تن وبدن باشد باید گفت این مساله قبل از ظهور اسلام نیز وجود داشته و در دوران های مختلف تاریخی همه حاکمیتها با تکیه بر اصل اخلاق به نوعی از حجاب و پوشش تاکید داشته اند، اما این توجه وتاکید تنها حائز جنبه اخلاقی و یا به تعبیر بهتر اجتماعی بوده است. اما با ورود اسلام، تبیین آموزه های دینی، معجزه قرار گرفتن قرآن و تغییر و تحولاتی که پیامبر(ص) در خصوص آداب غلط عصر جاهلی اتخاذ کردند باعث آن شد تا در زمینه پوشش و حجاب نیز تغییراتی ایجاد شود.

 

 

و در آخر...

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 26 تير 1392برچسب:اگر برهنگی تمدن است پس حیوانات از ما متمدن ترند!!!, توسط مصطفی

 

درآمد مشابه دولت خاتمی واحمدی‏نژاد

از فروش نفت/ تفاوت غیرقابل قیاس فعالیت‌های

اجرایی و سازندگی دو دوره با وجود درآمد مشابه

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:از دولت هفتم تا دهم, توسط مصطفی

 

روایت خواندنی از شیعه شدن فیلیپ

سندروس، مدافع تیم ملی سوئیس

 

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:روایت خواندنی از شیعه شدن فیلیپ سندروس, مدافع تیم ملی سوئیس, توسط مصطفی

 

 

 

*مهم‌ترین روز سال از نظر شیطان پرست‌ها

در شیطان پرستی مهم‌ترین روز در ایام سال، سالروز تولد خود آدم است، این جشن تولد، اصلش برای شیطان پرستی است که کسی آن روزی که متولد شده برایش مهمترین روز باشد، یک وقت کسی می گوید برای من مهم‌ترین روز، روزی است که بچه‌ام به دنیا آمد، این شیطان پرستی نیست، اما اگر کسی روز تولدش مهمترین روز سال برایش باشد و خیلی برایش مهم باشد و گرامی بدارد. ... علتش این است که شیطان پرست‌ها می‌خواهند خود انسان را به جای خدا قرار دهند و اینکه خدای هر کسی نعوذ بالله خودش است و به عبارت دیگر خدای درون انسان برایشان ملاک است، خدای درون انسان و روز تولد این خدا (نعوذ بالله) بهترین روز برایشان است و به همین جهت این جشن تولد که مرسوم شده، خیلی نباید پیام تبریک داد و یا روز تولد من فلان روز است و این حرف‌ها نباید مهم باشد.

اصل شیطان پرستی روی این فکر است که بگوید لذت هر کسی در این دنیا است و لذت انسان به بدنش است و نه به روحش. به عبارت دیگر تمامی ادیان به نوعی به دنبال روح انسان هستند و هر دینی روح را کار دارد و شیطان پرستی می‌گوید آن چیزی که ادیان درباره روح می‌گویند من درباره بدن می‌گویم، خوب بخورد، خوب زندگی کند، هیچ مانعی جلوی راه کسی نباشد، اینها را بیان می‌کنند.

شیطان پرستی با کسی احساس گناه کند، احساس پشیمانی، شرمندگی، عذاب وجدان، احساس محدودیت و ضعف و این چیزها خیلی مخالف است و شیطان پرستان همیشه دم از این می‌زند که در هیچ شرایطی نباید ناراحت بشوید و هر کاری که در هر لحظه‌ای انجام دادید، همان کار، کار درستی بود و لذت نیز فقط حسی است و نه لذت عقلی و خیالی، در حالی که جلسه قبلی بیان شد، دین ما خیلی طرفدار لذت است اما لذت عقلی و نه لذت مادی و لذت عقلی را بر لذت مادی ترجیح می‌دهیم.

اینکه می‌گوییم صوت قرآن بر هر چیز ترجیح دارد، اینکه در روایات گفته می‌شود، پیغمبر خدا(ص) وقتی به بهشت می‌رود، سر به سجده می‌گذارد و پانصد سال آخرت سجده‌اش طول می‌کشد، یا مثلاً می‌گوییم و رضوان من الله اکبر، اینها لذت‌های عقلی است که در دین ما وجود دارد و بر هر لذتی ترجیح دارد، اینکه مثلاً گاهی گفته می‌شود خدای متعال از همه خوشحال‌تر است، خدا هر چه را که می‌خواهد که هست و هر چه را نمی‌خواهد که نیست، خدا خودش، خودش را می‌شناسد و می داند که خودش خداست، دیگر چه کیف و خوشحالی از این بیشتر که خودش را می‌شناسد و می‌داند خداست و می‌داند هر چه می‌خواهد هست و هر چه می‌خواهم نباشد نیست، این لذت خداست. چقدر در قرآن یستبشرون، یفرحون، لاخوف علیهم ولا هم یحزنون است و در قرآن و روایات خیلی زیاد است



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:مهم‌ترین روز سال از نظر شیطان‌پرست‌ها, توسط مصطفی

 

 

 

دیگر زمین جاذبه ندارد

 

اکنون...

 

فقط....

 

چهره ی زیبا جاذبه دارد

 

پول جاذبه دارد

 

جایگاه و پست و مقام جاذبه دارد

 

نمیدانم چرا مردم شبیه اصحاب کهف شده اند

 

ساعت به وقت مهدی 12 است ولی آن ها هنوز در خوابند

 

آهـــــــای مردم!!!

 

چقدر میخوابید؟!

 

بس است دیگر!!!

 

از خواب غــــــفلت برخیزید...



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 تير 1392برچسب:برای ظهورش آماده ای؟, توسط مصطفی

 

آمریکاسوسی

 

برای بهتر دیده شدن عکس روی آن کلیک کنید 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 تير 1392برچسب:آمریکاسوسی, توسط مصطفی

 

فضائل ماه مبارک رمضان

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 تير 1392برچسب:فضائل ماه مبارک رمضان, توسط مصطفی

 

عجب!!!

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 تير 1392برچسب:حجاب؟عجب!!!, توسط مصطفی

 

 

ربّنا!!!

 

«آن «ربّنا»هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست

که بعد از اذان،کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسب تر باشد.»

 

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 تير 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

 بدون شرح!!!!!!

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 تير 1392برچسب: بدون شرح!!!!!!, توسط مصطفی

 

 

محیطی که اطراف کودکانمان محیا میکنیم در رشد و آینده ی آهنها مؤثر است

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:تأثیررررررررررررررررررررر!!!, توسط مصطفی

 

 

نماز جماعت وهابی ها (بدون شرح!)

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:نماز جماعت وهابی ها (بدون شرح!), توسط مصطفی

 

از دختر سال ایتالیا که می‌خواست با احمدی‌نژاد ازدواج کند تا

دختر بچه‌ای که گفت «این محموده!» +عکس

 

محبوبیت دکتر احمدی نژاد در  جو  جهانی بیشتر از فضای داخلی است!

 

سیلویا والریو دختر ۲۰ ساله ایتالیایی و مولف کتاب «یک روزی یک رییس جمهوری بود»، محمود احمدی‌نژاد را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که احمدی‌نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

 

به گزارش صبح توس، سیلویا والریو دختر ۲۰ ساله ایتالیایی و مولف کتاب «یک روزی یک رییس جمهوری بود»، محمود احمدی‌نژاد را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که احمدی‌نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

 

این مطلب در مجله مهر ذیل عنوان "عاشقان احمدی نژاد در سراسر دنیا" منتشر شده است:

 

محمود احمدی نژاد در همایش تجلیلی که صدا و سیما برای وی برگزار کرده بود، از محبوبیت خود سخن می گوید و می گوید که بعنوان فرزند کوچک ملت ایران به خاطر اندیشه و فرهنگ و ملت ایران در دنیا محبوب شده است. محبوبیت او در دنیا در هشت سال گذشته مصادیقی هم داشته است، سیلویا والریا دختر 20 ساله ایتالیایی و مارادونا و زوج لبنانی هر یک به نحوی به احمدی نژاد ابراز علاقه کرده اند.

 

              

 

سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای دختر سال ایتالیا شده بود گفته است می خواهد با احمدی نژاد ازدواج کند.

 

عشق در ۸۱ صفحه

 

حساب ابراز علائق جنجالی داخل کشور از احمدی نژاد، از حمایت و ابراز علائق خارجی ها جداست. هر چه باشد سخنان کسانی مثل سیلویا والریا در حمایت از احمدی نژاد یا گفته های مارادونا درباره او، خیلی هزینه ای برای آن ها ندارد که برای رحیمی و الهام داشت.

 

سیلویا والریا دختر ایتالیایی که دو سال پیش اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند حالا در سن 20 سالگی بازهم گفته که "می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست."

 

آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده که "دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شده است."

 

سیلویا والریو دختر ۲۰ ساله ایتالیایی و مولف کتاب "یک روزی یک رییس جمهوری بود"، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که "احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

 

کتاب ۸۱ صفحه ای سیلویا با عنوان "یک روزی یک رییس جمهوری بود" در کتابفروشی های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه شده است.

 

           

 

بدر یوسف حسنین نام فرزند خود را احمدی نژاد گذاشته است. احمدی نژاد غملوش هم اکنون دو ساله است.

 

احمدی نجاد در لبنان

 

سلیویا تنها زنی نیست که ابراز علاقه اش به احمدی نژاد را با تحریر کتابی 81 صفحه ای نشان داده است. بدر یوسف حسنین زن 33 ساله لبنانی و همسر محمد حسن غلموش، در سال 89 و همزمان با ورود احمدی نژاد به لبنان صاحب فرزندی می شود و این تقارن را مبارک فرض می کنند و نام فرزند خود را «احمد نجاد» می گذارند.

 

'بدر یوسف حسنین' مادر احمدی نژاد غملوش در خصوص انتخاب این نام برای فرزندش می گوید من در ابتدا قصد نداشتم که اسم فرزندم خود را احمدی نژاد انتخاب کنم ولی فرزندم دقیقا در همان روزی که ایشان به لبنان آمد متولد شد و ما نیز به دلیل خیر برکت ورود این مرد شجاع به منطقه این اسم را برای پسرمان انتخاب کردیم.

 

'محمد حسن غملوش' همسر بدر یوسف می گوید: در هنگام تولد فرزندم در بیمارستان بودم که پرستار به من گفت که فرزندتان حداقل یک ساعت دیگر متولد خواهد شد؛ من نیز به سالن انتظار نزد خانواده و مادر همسرم برگشتم که صحنه های ورود دکتر احمدی نژاد به لبنان را از طریق تلوبزیون مشاهده می کردند و به محض اینکه ایشان از از هواپیما خارج شد و پای خود را روی پله هواپیما گذاشت پرستار مژدگانی تولد فرزندم را داد.

 

              

مارادونا ستاره جنجالی آرژانتین پیراهن شماره 10 خود در تیم ملی این کشور را به احمدی نژاد

هدیه کرده بود.

 

 

ماجرای پیراهن مارادونا

 

مارادونا ستاره آرژانتینی سال های 1982 و 1990 که با حرکات خارق العاده اش در زمین، درگیری هایش با خبرنگاران در بیرون از زمین، گرایش های چپش در عرصه سیاسی، و... همیشه جنجال ساز بوده است در ژوهانسبورگ در قامت مربی تیم ملی آرژانتین جنجال دیگری درست کرد. او عکس محمود احمدی نژاد را به عنوان یکی از الگوهای خود به دیوار اتاق خود و در کنار عکس چه گوارا و فیدل کاسترو چسبانده بود.

 

چند سال قبل تر البته او پس از یک بازی دوستانه در آرژانتین در قبال هدیه ای که دیپلمات ارشد ایرانی به وی داده بود، پیراهنش را به سفارت ایران در آرژانتین هدیه کرده بود و مدتی بعد هم با حضور در سفارت ایران در بوئینس آیرس، پیراهن شماره 10 خود را در مراسمی رسمی تحویل مسئولان ایرانی داده بود تا به محمود احمدی نژاد هدیه شود.

 

او گفته است: من مردم ایران را دوست دارم. شما در صف اول جنگ با آمریکا هستید. احمدی نژاد مرد شجاعی است.

 

محمود احمدی نژاد همچنانکه در همایش صدا و سیما از محبوبیتش در دنیا سخن می گوید پیش تر مصداق هایی هم از این محبوبیت را تعریف کرده بود. وقتی که ماجرای سفرش به نیویورک را تعریف می کرد و اشاره کرده بود که دختر بچه ای از میان جمعیت با ذوق گفته بود این محموده!



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

 

 

اخیراً هر اتفاق بدی می افته رو به عملکرد ضعیف احمدی نژاد نسبت میدن و هر اتفاق خوبی که افتاده

رو به خوش قدمی و تدبیر اقای روحانی نسبت میدن!!!

واقعاً چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلاً میریم جام جهانی میگن روحانی مچکریم!!!

والیبال میبره میگن روحانی مچکریم!!!

قیمت ارز و دلار میاد پایین (البته از دست آقای هاشمی بر میاد!) میگن روحانی مچکریم!!!

قیمت مسکن میاد پایین میگن روحانی مچکریم!!!

یه عده یه اتفاقات خوشحال کننده تو زندگیشون افتاده یه عده دیگه میگن روحانی مچکریم!!!

اما.....

وقتی والیبال بازیه اولشو برابر روسیه باخت: دولت حمایت درست و حسابی از والیبال نمیکنه و

حرفه ای عمل نمیکنه!!!

وقتی ایران لبنان و قطر رو برد:دمتون گرم بازم غیرت فوتبالی ها،ولی وقتی کره رو برد:روحانی مچکریم!!!

قیمت برخی از اجناس که جدیداً بالا رفته میشه جزء عملکرد ضعیف دولت،ربطی به پاقدم روحانی نداره!!!

به همین دلیل یه تعداد روحانی مچکریم دیگه هم  به عنوان طنز ما اضافه میکنیم:

امروز دیگه بدنم عرق نکرده روحانی مچکریم-امروز چقد هوا خوبه روحانی مچکریم-امروز چقد پوستم

خوب شده روحانی مچکریم-امروز سر کار خسته نشدم روحانی مچکریم...

اما:

امتحانمو خوب ندادم همش تقصیر احمدی نژاده-ناخون انگشتم شکسته همش تقصیر احمدینژاده...

 

یه خورده عقل لازمه ی انسانه نه؟؟؟!!!

 

ما با این متن از احمدی نژاد دفاع نمیکنیم فقط داریم طرزتفکر مسخره یه عده رو بیان میکنیم والبته که ما میگیم تمام این اتفاقات خوب و بد در زمان آقای احمدی نژاد رخ داده  و ربطی به پا قدم نداره.

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:روحانی مچکریم, توسط مصطفی

 

 بعضی ها از اولش میخوان بپیچونن!!!

بعضی ها بهونه های شاخدار میارن!!!

بعضی ها با استدلال های قوی میپیچونن!!!

بعض ها هم میخوان سر خودشونو گول بمالن!!!

بعضی ها هم نمیتونن جلوی خودشونو بگیرن!!!

بعضی ها کاری جز خوردن و خوابیدن ندارن!!!

 

بعضی ها انقد موقع سحر و افطار میخورن که میخوان بترکن!!! 17 ساعت میخوای روزه بگیری نه 17 سال!!!

بعضی ها هم در صدد جبرانن!!!

بعضی ها هم برای بیدار شدن و سحری خوردن راکارهای خاصی دارن!!!

بعضی ها هم یادشون میره اونوری هم هست!!!

التماس دعا

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, توسط مصطفی

 

هتل استقلال تهران دوشنبه شب میزبان چهره های برجسته

جریان اصلاح طلب بود که برای شرکتدر مراسم جشن عروسی

فرزند یکی دیگر از اصلاح طلبان شاخص گردهم آمده بودند.

 

 

جشن عروسی فرزند سیدمحمد موسوی خوئینی ها عضو ارشد مجمع روحانیون که به "مرد خاکستری اصلاحات” نیز مشهور است، دوشنبه شب هفته جاری در هتل استقلال تهران برگزار شد.

در این مراسم چهره های اصلاح طلب مشهوری ازجمله سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، محمدعلی ابطحی رئیس دفتر خاتمی، موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، موسوی بجنوردی پدر همسر سیدحسن خمینی، مجید انصاری عضو مجمع روحانیون و … حضور داشتند.

برخی شاهدان عینی که در این مراسم جشن حضور داشته اند، می گویند پذیرایی از مهمانان با انواع و اقسام غذاها و دسرهای تجملی مورد تعجب و شگفتی برخی از حاضران شده بود.

یکی از حاضران در این جشن عروسی به خبرنگار فاطر گفت که با وجود این تورم و گرانی هایی که اکثر مردم با آن مواجه هستند، برگزاری چنین مراسمی با این هزینه های سنگین، در شأن فردی که لباس روحانیت را بر تن دارد، نبود و این مسئله جای تعجب دارد.

 

این خبر به نقل از فاطر نیوز بوده تحقیق بیشتر در

مورد صحت خبر را به شما وا میگذاریم البته با

تحقیقی که ما کردیم به این خبر تا حودود زیادی رسیدیم.

 

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:در هتل استقلال تهران چه خبر بود؟؟!!! اصلاح طلبان,,,,, توسط مصطفی

 

 

نظر پزشکان بزرگ جهان در رابطه با فواید

روزه گرفتن

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:نظر پزشکان بزرگ جهان در رابطه با فواید روزه گرفتن, توسط مصطفی

 

 

 احمدی‌نژاد اسطوره می‌ماند اگر...

 

در فضای دورمانده از شعارهای ناب انقلاب اسلامی

سال 84 بود که محمود احمدی‌نژاد در میان ناباوریبسیاری

ششمین رئیس جمهور تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

 

یکی از دلایل مهمی که چرا احمدی‌نژاد روی کار آمد را می‌توان

در شعار‌ها و گفتمانی که وی به عنوان نماد آن شناخته می‌شد

جست‌و‌جو کرد.

 

گفتمان ناب انقلاب اسلامی و شعارهایی همچون عدالت و

ساده‌زیستی و از همه مهم‌تر پیروی از ولایت فقیه را می‌توان

از دلایل اصلی روی کارآمدن احمدی‌نژاد دانست.

 

بعد از دوران 8 ساله‌ای که خاتمی پرچمداری آن را بر عهده

داشت و تندرویان افراطی دوم خردادی در آن جولان می‌دادند،

گفتمان سوم تیر روی کار آمد و احمدی‌نژاد با پیروزی قاطع

 توانست همه رقبای خود را پشت سر بگذارد.

 

در سال 84 اصولگرایان و تمامی دوستداران انقلاب اسلامی

از روی کارآمدن احمدی‌نژاد ارزیابی مثبتی داشتند و همراهی

خود را با وی اعلام کردند اما چرا احمدی‌نژاد ابتدای کار دولت

نهم با احمدی‌نژاد اواخر دولت دهم تفاوت دارد؟

 

اطرافیان همیشه مهم‌ترین نقش را در دولت‌ها بازی می‌کنند

و متاسفانه احمدی‌نژاد هم‌‌ همان راهی را رفت که هاشمی

و خاتمی رفتند؛ احمدی‌نژاد اسطوره می‌ماند اگر تا آخر مشی

84 خود را حفظ می‌کرد و احمدی‌نژاد اسطوره می‌ماند اگر 11

روز خانه نشینی نداشت و احمدی‌نژاد اسطوره می‌ماند اگر....

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:احمدی‌نژاد اسطوره می‌ماند اگر,,,, توسط مصطفی

 

ممکن است عاشق زیبایی کسی شوید اما یادتان باشد که در نهایت

مجبورید با سیرت او زندگی کنید نه صورت او . . .

 

نه هر چشم بسته ای ، خواب است ؛ و نه هر چشم بازی ، بینا . . .

 

به اندازه ی باورهای هر کسی ؛ با او حرف بزن بیشتر که بگویی ، تو را

احمق فرض خواهد کرد . 

 

این روزها هوا خیلی غبار گرفته/ گرگ را از سگ نمیتوان تشخیص داد//

هنگاهی گرگ را میشناسیم/ که دریده شده ایم . . .

 

هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید شخص دیگری نفس های

آخرش را میکشد پس دست از گله و شکایت بردارید و با داشته هایتان

زندگی کن...

 

 

کلماتی که از دهانتان بیرون می آیند ، ویترین فروشگاه شعور شماست . 

 

وفـاداری یک زن زمانی معـلوم میشود که مــردش هــیچ نداشته باشد

وفـاداری یک مـرد زمانی معـلوم میشود کــه همــه چــیز داشـته باشـد . 

 

بیادت می آورم تا همیشه بدانی که زیباترین منش آدمی محبت اوست

 پس محبت کن چه به دوست چه به دشمن که دوست را بزرگ کند

و دشمن را دوست . ” کوروش کبیر کوروش“

 

تا چند غزل به پاي تو پير شود / هي بغض کند، سپس سرازير شود//

ما جمعه پس از جمعه به جان آمده‌ايم/ نگذار براي ديدنت دير شود.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:جملات برتر, توسط مصطفی

 

دوباره آمد شمیم بهار

دوباره آمد زمان وصال

دوباره آمد هنگامه ی تکرار عهد و پیمان فراموش شده

رسید لحظه لحظه ی صعود ، لحظه ی عبود ، زمان سکوت

حال درد دل و هوای گشایش بغض ها

رسید زمان مهمانی ، زمان پارتی ، پارتی پر از نور و نوا پر از عشق دعا

دعوت شده ایم همه به عشق بازی با میزبان

دعوتیم همه رأس ساعت دل تنگی

دعوتیم در مجلس جشن بندگی

دعوتیم در مراسم آزادگی

بیا من تو همه دعوتیم

میزبان عاشقانه منتظر ماست

زمان : رمضان 1434

مکان : دل شکسته ی خودت

میزبان : حضرت سلام ، حضرت رحمان و رحیم

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:یه مهمونی بیاد موندنی, توسط مصطفی

 

 

سند مالکیت خلیج فارس،تا چشای بعضی از این

عربا دراد البته اونا حدیث پیامبر درمورد جانشینی

حضرت علی رو که قبول ندارن معلومه که اینم چون

به نفعشون نیست نمی پذیرن

 

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، جوان ایرانی، سندی در اثبات حقانیت نام خلیج فارس کشف کرده که مقدس و معیاری برای سنجش افرادی است که خود را مسلمان و پیرو پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم می‌دانند.

 

نیما صفا درگیری متولد سال 1366 و کار‌شناس ارشد حقوق است که تحقیقات و پژوهش‌های فراوانی در راستاء کشف اسناد معتبر در اثبات حقانیت نام خلیج فارس از منابعی که به دست اعراب تالیف شده، کرده است.

این پژوهشگر خلیج فارس در تحقیقات خود، حدیثی از پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم کشف کرد که در آن نام «بحر فارس» از زبان مبارک پیامبر بزرگوار اسلام جاری شده است.

نیما صفا درگیری می‌گوید: بنده نسل پنجم از فرزندان شهید رئیس سبزعلی درگیری هستم که در منطقه جنوب کشور در مبارزه با اقدامات تجاوز کارانه حاکمان مسقط در عصر ناصری به شهادت رسید و علاقه شخصی بسیاری برای تحقیقات در راستای دفاع از حقانیت وطنم داشته‌ام.

 

 

 

کشف نام خلیج فارس در حدیث پیامبر صلی‌الله و علیه و آله و سلم

 

وی ادامه داد: خلیج فارس شناسنامه ایران و هر ایرانی است و به نظر من جعل نام خلیج فارس، بزرگ‌ترین جعل تاریخی 100 سال اخیر است که برای نشان دادن سابقه تاریخی خلیج فارس خودم را مکلف به اقدام ویژه در این باره کردم.

این محقق تاریخ خلیج فارس خاطرنشان کرد: بنده بهترین کار را استفاده از منابع و اسنادی دیدم که به دست خود اعراب تالیف و تنظیم شده است و در این راستا کتب مربوطه را جمع آوری کرده و با مطالعه آن‌ها، نام خلیج فارس را ازآن‌ها استخراج کردم.

 

 

 

صفا یادآور شد: نام خلیج فارس در کتب مختلف تاریخی اعراب نشان می‌دهد که آن‌ها اکنون با جعل نام خلیج فارس تنها درپی عقده گشایی با سرقت از تمدن دیگران هستند.

 

وی با بیان اینکه در تحقیقات و مطالعات خود کتاب حدیث «مسند ابی یعلی الموصلی البغدادی» مربوط به اهل سنت را نیز مطالعه کردم، تصریح کرد: در این کتاب حدیثی از پیامبر گرامی اسلام نقل شده که در آن پیامبر سه بار نام بحر فارس را از زبان مبارک خود جاری کرده‌اند.

نیما صفا درگیری افزود: این حدیث در صفحه 119 و 120 از جزء چهارم کتاب مسند ابی یعلی الموصلی البغدادی آمده است و احمد ابن علی ابن المثنی التمیمی (210-307 ه. ق) مولف این کتاب نیز از بزرگان علم حدیث نزد اهل سنت است.

 

این محقق تاریخ خلیج فارس افزود: این کتاب را انتشاراتی «دارالثقافة العربیة» در سال 1412 هجری قمری در دمشق به چاپ رسانده است و درباره روات این حدیث که جابر ابن عبدالله انصاری از پیامبر اکرم‌صلی‌الله و علیه و آله و سلم نقل کرده چنین آمده است: حدثنا ابو هشام الرفاعی، حدثنا محمد بن فضیل، حدثنا الولید ابن جمیع، عن ابی سلمة بن عبدالرحمن، عن جابر.

شرح حدیث: روزی پیامبر مکرم اسلام در جمع اصحابشان درباره دجال چنین می‌فرمایند: «... المدینة، ما باب من ابواب‌ها الا ملک مصلت سیفه یمنعه و بمکة مثل ذالک.» ثم قال: «فی بحر فارس، ما هو فی بحر الروم ما هو. ثلاثا.» ثم ضرب بکفه الیمنی علی الیسری. ثلاثا.... که ترجمه آن به این شرح است: در مدینه هیچ دروازه‌ای نیست مگر اینکه فرشته‌ای در حالی که شمشیرش را بیرون آورده از ورود (دجال) جلوگیری کند. سپس پیامبر سه بار فرمودند: (دجال) در دریای فارس و دریای روم نیست و سپس سه بار کف دست راست خود را بر کف دست چپشان زدند و در ذیل صفحه 120 این کتاب نیز به صحیح بودن این حدیث با عبارت «رجاله الصحیح» اشاره شده است.

صفا اضافه کرد: همین حدیث نیز در چاپ جدید‌تر این کتاب که در سال 1422 هجری قمری توسط دارالفکر بیروت به چاپ رسیده نیز آمده است که در جلد دوم، صفحه 214، ذیل حدیث شماره 2168 قرار دارد و نکته قابل توجه دیگر این است که همین حدیث درجلد اول، صفحه 298 و 299 از کتاب (حدیث الزهری) نوشته شده به دست ابی الفضل عبید الله ابن عبدالرحمن، متوفی به سال 381 هجری قمری نیز آمده است که این کتاب در سال 1418 هجری قمری توسط انتشارات اضواء السلف در شهر ریاض عربستان سعودی به چاپ رسیده است.

 

وی گفت: اکنون از آنجایی که بیشتر تحریف‌ کنندگان نام خلیج فارس عرب هستند و خود را اهل سنت رسول خدا معرفی می‌کنند، بنابراین با ارائه چنین حدیثی آنجاعلان دو راه بیشتر ندارند یا اینکه در برابر سخن پیامبر عظیم الشان اسلام‌صلی‌الله و علیه و آله و سلم سر فرو آورند یا اینکه از این پس دیگر ادعای دین مداری نداشته باشند، زیرا‌‌ همان طور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «وَ ما یَنْطِقُ عَنِ الْهَوى‏ إِنْ هُوَ إِلاَّ وَحْیٌ یُوحى‏» (نجم/4-3) از جانب خود حرفی نمی‌زند، مگر بر او وحی شود و در جای دیگر می‌فرماید: «وَ ما آتاکُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَ ما نَهاکُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا» (حشر/ 7) هرچه پیامبر گفت عمل کنید و آنچه نهی کرد، ترک کنید و باز می‌فرماید: «مَنْ یُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطاعَ اللَّهَ» (نساء/80) هرکس اطاعت از پیامبر کند، اطاعت از خداوند کرد، پس چگونه ممکن است، شخصی که خود را پیرو آن حضرت بر می‌شمرد، با سوء نیت و غرض ورزی و دشمنی دست به تحریف و جعل نام یک دریا بزند و زمینه نفاق را فراهم آورد.

 

این محقق تاریخ خلیج فارس با بیان اینکه این حدیث در همایش بین المللی خلیج فارس در 10 اردیبهست امسال در بندرعباس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، تاکید کرد: باید از علمای اهل سنت مدرسه علوم دینی بندرعباس که مرا در شرح و ترجمه این حدیث کمک کردند، تشکر کنم و همچنین از زحمات آقای همایون امیرزاده دبیر سومین جشنواره بین المللی خلیج فارس و حجت الاسلام مرشدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان که برای رونمایی از این حدیث همکاری لازم را با بنده کردند، سپاسگذاری می‌کنم.

 

نیما صفا در گیری گفت: آیت‌الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز پس از بررسی مستندات، این حدیث را در این کتاب تائید کردند.

 

صفا در ادامه این گفتگو حدیثی که در آن پیامبر بزرگوار اسلام نام خلیج فارس را بیان فرموده‌اند، مقدس‌ترین سند در اثبات حقانیت نام خلیج فارس دانست و بیان داشت: این سند مهم در اثبات نام خلیج فارس دارای این ویژگی مهم و مقدس است که نام خلیج فارس از‌بان مبارک پیامبر جاری شده است و باید در روزهایی که تلاش‌های بسیاری برای جعل این واقعیت تاریخی می‌شود، نهادهای مسئول و رسانه‌ها بیشتر به این حدیث بپردازند.

 

وی یادآور شد: متاسفانه این روز‌ها شاهد هستیم که در کتبی که با سرمایه براخی اعراب چاپ می‌شود، نام خلیج فارس جعل شده است یا حتی در زمینه مسابقات ورزشی نیز اقدام به جعل نام خلیج فارس می‌کنند و ما باید از وجود چنین حدیثی که مدرکی بسیار معتبر و مقدس است در تبلیغات رسانه‌ای خود استفاده کنیم.

 

این پژوهشگر در ادامه پیشنهاداتی در راستای بهره‌گیری از این حدیث نیز ارائه و اعلام کرد: با توجه به وجود نام خلیج و یا بحر فارس در کتب متعدد تاریخی، جغرافیایی، شعر و حدیث که توسط افراد معتبر در جهان عرب تالیف شده، این مستندات باید با برپایی نمایشگاه‌های دائمی و مقطعی در معرض دید عموم قرار بگیرند، چون ممکن است در چاپ جدید این کتب نام خلیج فارس جعل شود.

 

صفا در ادامه بیان پیشنهادات خود، اظهار داشت: اقدام به نصب و رونمایی از این حدیث در مقابل سفارت برخی کشورهای عربی به خصوص امارات متحده عربی در تهران و همچنین نصب این حدیث در مقابل کنسولگری امارات در بندرعباس به عنوان خاستگاه و مرکز خلیج فارس، اهداء این حدیث در قالب هدیه ویژه به صورتی که توسط هنرمندان کشورمان بر روی تابلو نوشته و آذین شود به تمامی سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی عرب و غیر عرب از جمله پیشنهادات بنده است.

 

وی گفت: ثبت ملی این حدیث با عنوان «مقدس‌ترین سند نام خلیج فارس»، اهدای حدیث در قالب هنر ایرانی به دبیرکل سازمان ملل متحد، دبیرخانه سازمان کنفرانس اسلامی، دبیرکل اتحادیه عرب، شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس، سازمان یونسکو، سازمان بین المللی مالکیت معنوی و همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت اینکه این کنفدارسیون از جعل نام خلیج فارس در لیگ امارات جلوگیری نکرده و حتی به نوعی از آن حمایت نیز کرده است.

 

منبع: شبکه خبر



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 تير 1392برچسب: کشف نام خلیج فارس در حدیث نبوی + سند, توسط مصطفی

 

 

رونمایی و تست جدیدترین موشک‌ها

و پهپادهایساخت وزارت دفاع

 

 

 

 

به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در چهارمین جشنواره تحقیقات دفاعی که با حضور سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد از برترین های تحقیقات امور دفاعی تجلیل شد.

 

سردار وحیدی در این مراسم طی سخنانی گفت:حوزه علم و فناوری، حوزه رقابت جدی برای برتری فرهنگ و اصول مکتب کشورهاست.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه علم و فناوری، حوزه رقابت و تلاش برای تسلط اقتصادی و سیاسی است افزود: این حوزه امروز به عنوان شاخص اصلی رقابت های جهانی شناخته می شود.

 

وزیر دفاع با بیان اینکه برای حرکت قوی و پرشتاب در این رقابت و رسیدن به نقطه لازم، وظایفی بر عهده داریم گفت:آنچه که امروز در وزارت دفاع جزو نیازهای ضروری محسوب می گردد ، توجه راهبردی است؛ به این معنا که کل محیط را در یک نگاه باید دید.

 

سردار وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه ویژه به موضوعات راهبردی تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای وزارتخانه ای است که فرهنگ سازمانی مبتنی بر تلاش، نوآوری،‌ خلاقیت، انجام کارهای بزرگ و شهادت طلبی را در سرلوحه کار خود دارد.

 

وی افزود: این وزارتخانه باید الهام بخش کشور ، مسلمانان و همه مستضعفان جهان و علاوه بر آن باید پیشگام حرکتهای خلاقانه علمی حتی در سطح دنیا باشد.

 

سردار وحیدی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از رونمایی، تست و ارزیابی نوع جدیدی از موشک ها و پهپادها خبر داد و گفت: در سایر حوزه ها نیز دستاوردهایی داریم که به تدریج اعلام می کنیم.

 

تشویق محققان و مدیران برتر تحقیقاتی ، تقدیر از نهادهای مجری تحقیقات ، معرفی پروژه های مهم و  اساسی و تقدیر شبکه های علمی وزارت دفاع از محورهای این جشنواره بود.

 

در این مراسم علاوه بر ارایه گزارشی از نظام نوآوری وزارت دفاع و نمایشگاه جانبی آن از 45 محقق برتر، نهاد نظام نوآوری برتر و همکار تحقیقاتی برتر وزارت دفاع نیز قدردانی شد.



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:رونمایی و تست جدیدترین موشک‌ها و پهپادهای ساخت وزارت دفاع, توسط مصطفی

 

عربستان و امارات در پس کودتای نظامی در مصر

 

 

 

 

در اين گزارش دبکا فايل آمده است: بدون کمک منابع عربستان و امارات کودتاي نظامي مصر به سرانجام نمي‌رسيد.

دبکا فايل در ادامه نوشت: "عبد الفتاح السیسی" وزیر دفاع مصر که این کودتا را مدیریت کرد، دو وعده از عربستان و امارات گرفت:

1. در صورتی که دولت باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا کمک سالانه 1.3 میلیارد دلاری به مصر را قطع کند، عربستان و امارات این کسری بودجه را می‌پردازند.

2. عربستان، امارات و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس بسرعت پس از استقرار دولت، منابع مالی به مصر ارائه دهند.

دبکا مدعي شده این اقدام عربستان برای انتقام گرفتن از دولت اوباما است که در سال 2011 اجازه داد رژيم حسنی مبارک در مصر سقوط کند.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 15 تير 1392برچسب:عربستان و امارات در پس کودتای نظامی در مصر, توسط مصطفی

 

 

رفتار احمدی‌نژاد در دولت دهم تاثیر

بسیاری در انتخابات 92 داشت 

 

 

مشاور مقام معظم رهبری اظهار داشت: با آمدن احمدی‌نژاد فضا تغییر کرد و اصلا با قبل قابل مقایسه نبود. اکثریت ملت به احمدی‌نژاد اقبال داشتند و وی به عنوان یک چهره انقلابی در انتخابات پیروز شده بود و ما پیروزی وی را در آن زمان پیروزی اصولگرایی و اصولگرایان می‌دانستیم و همه استقبال کردند.

 

حداد عادل 3 سال تقارن مجلس هفتم با دولت احمدی‌نژاد را سال‌های پرماجرایی دانست و گفت: وحدت اصولگرایان مهمترین کار من در مجلس هفتم بود حفظ وحدت در حضور احمدی‌نژاد و با او به قول عوام کار حضرت فیل بود یعنی کار بسیار سختی بود. زیرا احمدی‌نژاد در هیچ تعریفی نمی‌گنجید و روش خود را داشت. در آن زمان اصلاح طلبان خیلی علاقه داشتند که درگیری و زاویه مجلس و دولت را زیاد کنند من نیز به نحوی عمل کردم که اصولگرایان تجزیه نشدند یعنی خط بهینه‌ای میان نقطه‌های بیشینه و کمینه تعیین کردم.

 

مشاور مقام معظم رهبری پیروزی اصولگرایان در مجلس هشتم را نتیجه مدارای خود با دولت در مجلس هفتم دانست و عنوان کرد:« من آینده را می‌دیدم! وقتی در اسفند 86 مردم پای صندوق‌های رای رفتند اصولگرایان 2 فهرست نداشتند و به همین دلیل در مجلس هشتم اکثریت بارز با اصولگرایان بود.اگر در آن مجلس اصولگرایان رای اکثریت نداشتند به شما می‌گفتم که در فتنه 88 چه اتفاقاتی می‌افتاد.

 

حداد عادل عنوان کرد: نتیجه مدارایی که با دولت داشتیم در مجلس هشتم که رئیس آن نبودم می‌دیدم.

 

وی دلیل عدم انتخابش به عنوان رئیس در مجلس هشتم و نهم را اینگونه عنوان کرد و بیان داشت: احمدی‌نژاد از من دلخور بود زیرا در مواقعی که باید در مجلس ایستادگی می‌کردم این کار را انجام دادم.

 

مشاور مقام معظم رهبری گفت: «من هر جا حق خودم بود می‌گذشتم، ولی جایی که حق نظام،‌مردم و رعایت قانون اساسی بود ایستادگی می‌کردم اما تمام اینها با رفتاری انجام می‌شد که به درگیری کشیده نشود ولی احمدی‌نژاد این برخورد من را دوست نداشت.

 

وی ادامه داد: دلیل دیگر رئیس نشدن من هم بیرون مجلس بود که برخی تشکل‌ها از من خوششان نمی‌آمد زیرا بنده گرایش حزبی را در عزل و نصب‌ها اولویت نمی‌داد، برخی از اشخاص سیاسی هم از احمدی‌نژاد خوششان نمی‌آمد و از مدارای من با احمدی‌نژاد ناراضی بودند و دوست داشتند مجلس و دولت به جان هم بیفتند و مشی من را نمی‌پسندیدند. به همین دلیل از چندین ماه قبل از مجلس هشتم برنامه‌ریزی کردند که من رئیس نباشم و موفق شدند و مجلس نهم نیز ادامه مجلس هشتم بود.

 

 

حداد عادل در ادامه برنامه در رابطه با مهمترین فرق اصولگرایی و اصلاح طلبی گفت: بگذارید سر این زخم‌ را باز نکنیم تا همین جا هم بیشتر از مصلحت گفتم؛ حالا که روحانی می‌خواهد جریان را به سمت اعتدال ببرد، بهتر است سر این زخم را باز نکنیم.

 

 

وی در مورد نگاه اصولگرایان به انتخابات یازدهم هم گفت: هنوز با بزرگان اصولگرا جلسه‌ای نداشتیم و سروکار ما با کوچکترها بوده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه تجزیه و تحلیل نتیجه انتخابات هنوز زود است تصریح کرد: 2 عامل را به عنوان اقبال کم اصولگرایان در انتخابات می‌گویم یکی نداشتن وحدت اصولگرایان و وحدت طرف مقابل یعنی بر عکس سال 84 و انتخابات سال 84 برای آنها تجربه شد.

وی اضافه کرد: دلیل دیگر هم شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها بود که فضای تبلیغات و انتخابات را تغییر داد. البته رفتار احمدی‌نژاد بخصوص در دوره دوم ریاست جمهوری‌اش نیز در اقبال نداشتن اصولگرایان در انتخابات یازدهم موثر بود.

حداد در رابطه با ائتلاف اصولگرایان در انتخابات یازدهم گفت: چون این نتیجه را پیش‌بینی می‌کردم خواستیم که ائتلاف کنیم من به عهد خودم وفادار ماندم و ائتلاف کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که ائتلاف در مجموع رخ نداد گفت: این مسئله را باید از بقیه سؤال کنید، من بر عهدی که بستم استوار ماندم؛ ای کاش وحدتی که مقصود اصلی ما از ائتلاف بود حاصل می‌شد. انصراف من 2 روز پس از آخرین مناظره بود زیرا حضور خود را در مناظره‌ها و تبلیغات لازم دیدم و فکر نمی‌کنم کسی منکر این قضیه باشد و من اگر زودتر انصراف می‌دادم فرصت خود را از دست می‌دادم. ماندم تا سیاه نمایی نکرده باشم. من ماندم تا حرف نظام و انقلاب را بزنم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: در هر صورت ما قرار داشتیم اگر بین بنده و ولایتی و قالیباف یکی رای بیشتری داشت 2 نفر دیگر کنار برود و ما نباید می‌ماندیم. کنار رفتن ما از انتخابات از روز اول محتمل بود و نظرسنجی‌ها حکایت می‌کرد که فرد دیگری از من جلوتر است بنابراین کار معقولی انجام دادم.

حداد عادل در رابطه با دولت حجت الاسلام و المسلمین روحانی هم گفت: من از قبل انقلاب روحانی را می‌شناسم و اولین آشنایی من با ایشان از طریق شنیدن نوار سخنرانی وی در مسجد ارک در چهلم مصطفی خمینی بود ما با هم رفیق هستیم.وقتی آقای روحانی تبلیغات خود را شروع کرد قطعه‌ای از آن را گذاشت که به همسرم گفتم روحانی همان فرد است و به خود روحانی هم گفتم ما انتظار داریم شما با همان مشی آن زمان عمل کنید.

وی افزود: تقابلی که بین ما و اصلاح‌طلبان بوده هیچ وقت بین ما و روحانی نبوده است، ایشان پس از انتخابات نیز مواضع خوبی داشته است و اگر ایشان با همین فرمان جلو برود و اعتدال را رعایت کند هیچ مشکلی نداریم. اگر وی افراد مومن انقلابی با تجربه‌ را به مجلس معرفی کند و کابینه‌ای انقلابی و اسلامی بصیر تعیین کند مشکلی نداریم. مگر ما آمده‌ایم که با تابلوی اصلاح طلب و اصولگرا در سر وکله یکدیگر بزنیم.

حداد عادل اظهار داشت: دکتر روحانی اگر بتواند در کشور آرامش ایجاد کرده و از عیب‌های دولت‌های سه‌گانه گذشته پرهیز کند ما در خدمت وی هستیم.

مشاور مقام معظم رهبری در پایان برنامه و راجع به آشنایی خود با رهبری گفت: من تا پیروزی انقلاب خدمت آقا نرسیده بودم که این مسئله قصور من بود! ولی اسم ایشان را به عنوان روحانی صاحب قلم اسلامی مبارز زیاد شنیده بودم. اولین دیدار ما در شورای مرکزی حزب حاصل شد و از همان اولین دیدار یک دل نه صد دل عاشق ایشان شدم زیرا حرف‌هایشان به دل من می‌نشست و ایشان هم به من محبت داشتند. رابطه ما با ایشان در این 30 سال به این صورت بوده که از ناحیه ایشان محبت بوده و از ناحیه من ارادت.»

 

حداد عادل در رابطه با وصلت با خانواده مقام معظم رهبری نیز گفت: شناخت‌ ما در این وصلت موثر بود؛رهبر معظم انقلاب اسلامی همانطور که به مردم می‌گوید زندگی می‌کند و قول و فعل ایشان یکی است. رهبر انقلاب در زندگی خودشان و پسرانشان نیز از تجمل‌گرایی پرهیز کرده‌اند و آنچه به مردم توصیه می‌کنند خودشان ابتدا عمل می‌کنند.در پیوند عروسی نیز در عین حال که خوش سلیقه و با اخلاق هستند اصول را رعایت می‌کنند.

وی افزود: در مسائل سیاسی برخی تصور می‌کنند به دلیل اینکه بنده پدر عروس مقام معظم رهبری هستم ویژگی‌های خاص دارم یا افزون طلبی دارم، البته ایشان نهایت محبت را دارند ولی سرسوزنی خلاف قانون عمل نمی‌کنند.

 

حدادعادل گفت: مقام معظم رهبری در جایی که پای حق و قانون باشد رفقای 60 ساله را هم کنار می‌گذارند چه برسد به من..تمام ملت این را می‌دانند و علت دوستی ما با ایشان نیز همین است.

 



برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ جمعه 14 تير 1392برچسب:رفتار احمدی‌نژاد در دولت دهم تاثیر بسیاری در انتخابات 92 داشت , توسط مصطفی
ظریف هنگام تولد انصرافی ها رومیان زنگی؟ مادرم وزیر و شاه ظریف و احساس پاک!!!!!!!!! اعتدال در فاس گزینه های دور میز کلید شکسته یا دروغ می گید یا بی عرضه اید! دولت راستگویان دولت واداده و ترسو و ببو یعنی ایــن مقاومتی ها حقش هست من دست بندازم این دهن منه جر بدم ؟ انتقاد قیمت باسوادی دولت باسوادان عصبیه؟!!! حقمان است... هان؟! چی شد؟! ترکمنچای 2 تحریم به این کلفتی! خنده های اعتدالی همه چیز باید برا امام زمان (عج) باشه درس عاشورایی ولایتی کجاست که... عاشورا... آقای ظریف مگر معنی flattering را نمیدانید؟! رفتگر محله اندر حکایت مذاکرات وارد آپارت شو بصیرت سلام بر آنانی که با خون خود تاریخ را تا به ابد سیراب کردند مرگ بر آمریکا آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی به روز با وبلاگ استاد رائفی پور: به بهانه سیزده آبان صحبت های عجیب و شاخ دار مهاجرانی در مورد اسرائیل حذف شعار مرگ بر آمریکا عباسی از مذاکره می گوید نظرتون چیه!!!؟؟؟ حرف حساب گزینه ها کو؟ کلیپ_ حساس نشو - قسمت دوم کلمات پرکاربرد سخنرانی‌هایآقایان احمدی‌نژاد (1391) و روحانی (1392) منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده تنم آفتاب تزویر و نرمش قهرمانانه به روز با وبلاگ استاد
طراح قالب : { معبرسايبري فندرسک}